Maybelline Color Sensational Ruj-Velvet Beige

Güzel bir cumartesi sabahından herkese merhaba.Hafta sonunun ilk gününde herkesin bir planı vardır mutlaka o yüzden hepinize şimdiden iyi gezmeler :).Bende bu güzel günün sabahında hafta sonu makyajınıza eşlik edebilecek olan bu güzel ürünü sizlerle paylaşmak istedim; Maybelline Color Sensational Ruj...





Sizlerle dün paylaştığım the Balm'ın rujundan bir iki ton daha koyu olan bu ruju daha esmerler için kesinlikle önerebilirim (Beyaz ve buğday tenliler daha şanslı iki ruju da rahatlıkla sürebilirler).Dünde söylediğim gibi ben daha esmer tenli olduğum için the Balm'ın ruju daha belirsiz duruyor.Ancak fotoğrafta da görebileceğiniz gibi eğer rujda da doğal tonlardan yanaysanız bu ürün tam sizlik :)





Dudaklarda sürdükten sonra herhangi bir kuruluk yaşamadım çünkü yapı olarak gerçekten yoğun ve dudaklarınızı nemlendiriyor.Ayrıca bu yoğunluk tek katta mükemmel sonuç almanızı sağlıyor.Açık renklerde genelde pek problem olmasa bile koyu renkler için ürünün bu özelliği en büyük artılarından biri bence.




Sizi bilmiyorum ama ben bu rujun dış görünüşünü de seviyorum.Sade ama şık bir tasarımı var.


Renk seçeneği çok fazla olduğu için mutlaka gidin bir bakın derim ben ürüne :)
Ayrıca fiyat olarakta bence inanılmaz uygun.Ben yine indirimden 10 TL gibi bir fiyata almıştım diye hatırlıyorum.



Daha net anlaşılması için the Balm'ın rujuyla karşılaştırmasını yapmak istedim renk olarak.
Üstteki the Balm alttaki ise Maybelline Color Sensational.

Herkese çok güzel bol eğlenceli bir hafta sonu diliyorum :)

Sevgiler...



Yorumlar

  1. Bu ruja ben de bayiliyorum, beyaz tenliyim ama yine yakistiriyorum kendime bir cok makyaja gidebilcek guzel bi ton..
    Blogunu cok begendim bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) bu arada ben esmerim ama bence beyaz tenlilerde daha güzel duruyor bu ton rujlar o yüzden şanslısın bence :)) blogunu takibe aldim bende, yorumlarının devami da bekliyorum mutlaka :)

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar